مانوئل پیگرینی سرمربی فصل بعد منچسترسیتی

طبق گزارش منتشره در روزنامه آ.اس، مانوئل پیگرینی سرمربی فصل آینده منچسترسیتی خواهد بود.

این خبری است که روز گذشته و یک روز قبل از برگزاری فینال اف ای کاپ میان منچسترسیتی و ویگان قاطعانه در رسانه های انگلیسی منتشر شد.

این طور به نظر می رسد که بعد از آنکه تکسیکی بگیرستاین با دریافت پاسخ مثبت رئیس باشگاه سیتی، شیخ منصور، مذاکرات را با پیگرینی آغاز کرده، در نهایت موفق شده تا با سرمربی کنونی و شیلیایی مالاگا به توافق برسد. او اخیرا در اسپانیا و در شهر مادرید با خسوس مارتینس، مدیربرنامه های پیگرینی دیدار کرده بود و حالا با توافقی دوطرفه در حال آماده سازی مقدمات انتقال مهندس شیلیایی به منچسترمی باشد.

این درحالی است که مانچینی هنوز با منچسترسیتی قرارداد دارد ولی گویا مدتهاست که تکلیف او روشن شده و جدایی اش در پایان فصل از نیمکت مربیگری سیتی قطعی شده بود. هنوز دو سال دیگر از قرارداد مانوئل پیگرینی با باشگاه مالاگا باقی مانده و البته هر تیمی که بخواهد او را به خدمت بگیرد با پرداخت 4 میلیون یوروی ذکر شده در بند جدایی زودهنگامش می تواند او را به تیمش ببرد.

با تائید خبر انتقال پیگرینی به سیتی، بگیرستاین، مدیر ورزشی این باشگاه، حالا به دنبال آن است تا  تیم سیتی را طبق میل سرمربی شیلیایی تجدید قوا کند و ممکن است برای جذب ایسکو، بازیکن توانا و جوان مالاگا که مبلغ ذکر شده در بند جدایی زودهنگامش 35 میلیون یورو است نیز دست به کار شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 21 ارديبهشت 1392 ا 10:22 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.